Częste pytania

DLACZEGO APLIKACJA NIE WYSYŁA DANYCH NA E-MAIL LUB SERWER ?

Najczęstszą przyczyną takiej sytuacji jest brak połączenia internetowego, należy włączyć przesył danych komórkowych w telefonie bądź uruchomić WIFI i połączyć się z siecią która ma dostęp do internetu. Można to zrobić tylko na telefonie mając do niego dostęp, w przeciwnym wypadku należy poczekać, aż telefon połączy się z siecią.

DLACZEGO NIE NAGRYWA POŁĄCZEŃ: ANDROID SPY – PROFESSIONAL

W tym przypadku należy ustawić prawidłową strategię nagrywania połączeń dla wybranego telefonu komórkowego, większość telefonów działa na strategi 3GP lub AMR + MIC

W tym celu należy przejść do zakładki USTAWIENIA:

Call Recording Codec: wybieramy format zapisu np. AMR

Call Recording Source: wybieramy strumień dźwięku np. MIC

DLACZEGO NIE MOŻNA USŁYSZEĆ NAGRANEGO POŁĄCZENIA ?

Najczęstszą przyczyną jest brak kodeków w komputerze które nie pozwalają odtworzyć formatu pliku 3GP lub AMR w których nagrywane są połączenia i nasłuch otoczenia. Należy takie oprogramowanie pobrać z internetu my polecamy darmowy kodek z tego linku – K LITE CODEK PACK

CZY OPROGRAMOWANIE JEST WYKRYWALNE ?

Najczęstszą przyczyną wykrywalności oprogramowania jest „powiedzenie czegoś przez przypadek, czego nie powinniśmy wiedzieć” przez tzw. ,,wygadanie się „ . Nasze oprogramowanie stara się być niewidoczne i nie wykrywalne dla użytkownika telefonu komórkowego na którym jest zainstalowane. Przeciętny użytkownik nie jest w stanie sprawdzić samemu czy taki program jest zainstalowany. Każdy program przygotowujemy indywidualnie dla klienta zmieniając kod źródłowy co czyni go bardziej niewidocznym dla skanerów antywirusowych. Dokładamy największych starań by programy antywirusowe nie mogły wykryć programu, ale nie dajemy gwarancji jeśli osoba odda telefon do Firmy specjalizującej się w wykrywaniu podsłuchów w telefonach.

CZY MOŻNA PRZENIEŚĆ OPROGRAMOWANIE NA INNY TELEFON ?

W uzasadnionych wypadkach w czasie trwania licencji oprogramowania można przenieść na inne urządzenie z tym samym systemem ANDROID, wystawiana jest wtedy licencja zastępcza w kwocie 600zł. Należy w tym wypadku poinformować sprzedawcę, oraz wymagany jest dostęp do urządzenia na którym oprogramowanie jest obecnie zainstalowane w celu jego usunięcia. Samodzielne przeniesienie licencji bez poinformowania sprzedawcy może skutkować usunięciem nowego urządzenia z panelu www oraz blokadą numeru IMEI na serwerze.

CZY OPROGRAMOWANIE JEST PRZYPISANE DO KONKRETNEGO MODELU TELEFONU CZY DO NUMERU KARTY SIM ?

Oprogramowanie jest przypisane do numeru IMEI w telefonie komórkowym lub tablecie. Jeśli ktoś będzie zmienił numer telefonu w urządzeniu oprogramowanie nadal będzie działało bez potrzeby przeinstalowania lub ingerencji fizycznej w urządzenie. Oprogramowanie można zainstalować wcześniej przed włożeniem karty SIM.

JAK WYGLĄDA IKONA W MENADŻERZE APLIKACJI ?

Ikona jak i nazwa oprogramowania w menadżerze aplikacji ukrywa się pod nazwą systemową w urządzeniu. Dzięki czemu nie jest możliwe jego wykrycie, bez użycia specjalnego oprogramowania do sprawdzania programów szpiegowskich.

 

CZY PO AKTUALIZACJI SYSTEMU ANDROID W TELEFONIE OPROGRAMOWANIE BĘDZIE DZIAŁAŁO PRAWIDŁOWO ?

Najczęstszą przyczyną problemu z działaniem niektórych funkcji w oprogramowaniu jest aktualizacja systemu operacyjnego, nie występuje ona jednak we wszystkich modelach telefonów. Należy w tym przypadku przeinstalować oprogramowanie, aby działało ponownie prawidłowo.

CZY OPROGRAMOWANIE DZIAŁA ZA GRANICĄ ?

Tak oprogramowanie działa na całym świecie. Wystarczy aby telefon miał dostęp do internetu poprzez WiFi lub włączoną transmisje danych.

CZY OPROGRAMOWANIE MUSI MIEĆ DOSTĘP DO INTERNETU ?

W czasie gromadzenia danych oprogramowanie nie musi mieć dostępu do internetu, wszelkie dane są magazynowane w ukrytym folderze i przesłane na serwer bądź e-mail w czasie uruchomienia internetu poprzez Wi-Fi lub transmisję danych komórkowych. Niektóre funkcje tj. PANEL NA ŻYWO w programach ,, ANDROID PROFESSIONAL / ANDROID ULTIMATE” potrzebują stałego podłączenia do internetu aby prawidłowo funkcjonowały.

CZY OPROGRAMOWANIE JEST W JĘZYKU POLSKIM ?

Tak każdy nasz program oraz instrukcja instalacji do niego dołączona jest w języku polskim.

FUNKCJA ,,PANEL ONLINE ” W PROGRAMIE : ANDROID SPY MINIPRO / SPY PROFESSIONAL

Panel Online działa wyłącznie na środowisku MICROSOFT. Oznacza to, że prawidłowe działanie tych opcji można uzyskać na urządzeniach z oprogramowaniem WINDOWS ( wszystkie wersje ). Panel Online może nie funkcjonować prawidłowo na urządzeniach z systemem ANDROID, ponieważ nie jest możliwe zainstalowanie odpowiednich kodeków oraz wtyczek w przeglądarkach internetowych.

INSTRUKCJA PROGRAMU ANDROID SPY MINIPRO / SPY PROFESSIONAL / ULTIMATE.

Naciskając TEN LINK mogą pobrać państwo instrukcję obsługi do oprogramowania Android SPY PROFESSIONAL/ ULTIMATE

INSTRUKCJA OPTYMALIZACJI APLIKACJI W TELEFONACH MARKI HUAWEI / XIAOMI

Huawei Adnroid 5.0.1 :

  1. Ustawienia – Aplikacje chronione – Menu – Zezwól wszystkie

 

2. Ustawienia – Oszczędzanie energii – Ustawienia – Monit o wysokim zużyciu energii – WYŁĄCZYĆ

Ustawienia – Oszczędzanie energii – Ustawienia – połączenie w trybie uśpienia – podtrzymuj komórkową transmisję danych – WŁĄCZYĆ

Ustawienia – Oszczędzanie energii – Aplikacje energochłonne w tle – WSZYSTKIE


Xiaomi Android 5.01 / 6.01 / 7.0 :

  1. Panel Sterowania – Bateria – Ikona w prawym górnym rogu USTAWIEŃ ZAAWANSOWANYCH -Usługi Google – Zachowanie aplikacji w tle – BEZ OGRANICZEŃ

2. Ustawienia – Dodatkowe ustawienia – Ułatwienia dostępu – Usługi Google – WŁĄCZYĆ

3. Ustawienia – Uprawnienia – Autostart – Usługi Google – WŁĄCZYĆ

Czego dotyczy ta strona:

  • program do szpiegowania telefonu (113)
  • program do szpiegowania telefonu android (53)
  • szpiegowanie sms (52)
  • darmowy program do szpiegowania telefonu (41)
  • program do szpiegowania telefonu za darmo (32)
  • program do szpiegowania sms (29)
  • szpiegowanie telefonu komórkowego (22)
  • program do szpiegowania telefonu komórkowego (19)
  • jak szpiegować smsy (19)
  • jak szpiegowac inny telefon (14)